2013年7月4日星期四

分享我搵網頁寄存公司整網上商店eshop既經驗~

好耐之前,大約4年前,學人寫過網頁,但係都講緊4-5年前,都忘記得七七八八,所以都係搵出面既網頁 設計公司幫我搞~之前就搵左4-5間網頁寄存公司去格價,希望搵一間平少少,但係質素有返咁上下既 ~~就正~~ 咁搵呀搵~~搵左一間大陸公司,諗住平平地可以有貨交~~~點知....我比左$500訂之後....拖左我三 個星期都未寫好個網頁....火都黎埋~~~名就廢事開總之間公司係大陸個到有少少名氣,但就拖左好 耐,訂金又唔退,都唔知佢想點!!! 後尾都係搵返香港公司算數,咁我見知識+ 有人推薦有一間叫做Newswood Limited 既網頁設計公司,佢地 專門搞網上商店(eshop)同埋網頁設計(web Design),咁咪搵佢地問問囉~~ 打左比佢地有人聽電話,服務唔錯,係把女仔聲,佢同 講得幾清楚個流程,咁我咪問問可唔可以約出黎傾個網點寫~~佢即刻應承左~~話可以上佢地office ~~我話,我係屯門區~佢都話無問題~咁呢點都幾值得讚!!!網頁設計公司好少聽過 話可以約出黎見面傾~~~通常都係Email 咁我都好放心交比佢地~~~ 收費就唔算貴~~二千蚊寫一個網頁,有埋中英文~~而且亦教我點樣改網頁既野~~都叫做抵~~~~ 佢地既客都唔少,有兩個仲係上市公司~所以都可以值得推薦比人~~ 佢地前後用左一星期左右幫我整網頁整好哂~~時間唔錯~~~ 而家比一比佢地既資料先~~~如果用完覺得OK~不妨同我講講丫~

没有评论:

发表评论